Isnin, 19 Disember 2011

MAYAT ANWAR TELAH DIKAPAN, DILETAKKAN DI PKR PADANG SERAI




Oleh kerana rakyat terus marahkan penasihat PKR ni, mayat Anwar telah dikapankan dan dilletakkan di tapak program ceramah PKR di Padang Serai. Inilah bukti rakyat sangat memarahi Ketua penipu yang kononnya membantu rakyat sebaliknya untuk menghidupkan kontrak-kontrak kroni pakatan mereka.

Sudah pasti Umno juga akan dipersalahkan kerana ketua penasihat penipu mereka dikapankan. Kesemua kesalahan pasti ditujukan kepada UMNO kerana penyokong mereka terlalu taksub kepada pidato Anwar yang berapi-api penuh dengan tipu muslihat.

Bukan seorang dua bekas pemimpin Anwar sendiri yang tak setuju dengannya lihatlah video dibawah..!!!

sumber

3 ulasan:

  1. Aku punya teori mudah je.Yang buat kerja ini lebih drp sorang.Cara bungkus tu melayu punya kaedah.Mereka ini dulu ahli UMNO.Kemudian dapat duit sikit masuk PKR.Bila duit habis masuk UMNO semula.

    Mola-mola dulu sapa masuk PKR dapat duit.Depa ini kumpulan cari makan.Tang mana lebat tang situ depa hurung.

    BalasPadam
  2. dengar kata ramai juga yg mai majlis pak sheh ni semasa di paya besak dengan jamuan dgn pengundi cina di Lunas.

    Aku rasa dun Lunas kena boh calon Melayu dah.Begitu juga calon MP Padang Serai pun kena boh calon Melayu.Merbsu Pulss sapa menang pun Melayu dah.

    Kalau harap umno di padang serai ni depa kerja tokak sama depa pun tak habis lagi.

    Yg penting YB melayu.ok ke geng semua.

    BalasPadam
  3. Sebelum PRU 12 dulu, bila Anwar p paya besaq, kehadiran 3 ribu - 5 ribu org. Ramai org tempatan termasuk Melayu, Cina & India. Tapi bila dia ke paya besaq baru-baru ni, kehadiran hanya sekitar 600 org saja. Itu pun ramai org luar, dr Ptg Pauh, Sg Petani dan geng DAP dr Penang. Org tempatan yg hadir hanya penyokong totok Pas sahaja.... Semoga 901 2012 ada habuan untuk Abnwar....

    BalasPadam

b