Jumaat, 18 November 2011

LAWATAN YAB TIMBALAN PERDANA MENTERI KE PARLIMEN PADANG SERAI


YAB Tan Sri Muhiyyudin Yassin , Timbalan Perdana Menteri Malaysia akan mengadakan lawatan rasmi ke Parlimen Padang Serai. Beliau dalam siri lawatan kerja ke negeri Kedah pada hari khamis 24 November ini dan akan berada bersama masyarakat di Taman Mutiara, Sungai Kob Karangan pada jam 3 petang.

Sama-samalah kita beri sokongan dan war-warkan jemputan ini kepada rakan-rakan untuk turut hadir bagi memeriahkan majlis tersebut.

3 ulasan:

  1. Adalah di harapkan TPM sepatutnya berjumpa dengan semua ketua-ketua cawangan secara tertutup tanpa keHADIRAN PIHAK LAIN bagi mendengar luahan isi hati akar umbi berhubung dengan kedudukan sebenarnya UMNO Bhg itu sebelum PRU ke-13 diadakan...kalau sekadar datang dan balik tanpa tujuan yang komited, lebih baik jangan datang, buang masa je.....

    BalasPadam
  2. tahniah sdr halim bas selaku pemangku ketua umno padang serai merangkap penyelaras DUN merbau pulas kerana berjaya bawa TPM ke Padang Serai.

    Tahniah dan selamat maju jaya.

    BalasPadam
  3. Sempena lawatan TPM nanti dia nasihatlah pada Dato Bashah.Tadbirlah umno negeri Kedah ikut perlembagaan UMNO.Serah lah balik urusan perntabdiran UMNO Padang Serai dan Sungai Petani pada mereka sendiri.

    Kesianlah pada ahli Padang Serai dan Sungai Petani.Janganlah dengar kumpulan pengkianat umno.

    Biar mereka urus esndiri.Nampak makin celaru.

    BalasPadam

b