Jumaat, 24 Februari 2012

APA NAK JADI KERAJAAN PAS KEDAH


sekadar hiasan


ALOR SETAR 23 Feb. - Kepimpinan Kerajaan Pas Kedah sekali lagi berhadapan dengan krisis apabila sekurang-kurangnya empat Exco parti itu dikatakan enggan hadir pada majlis pelantikan Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri, pada 28 Februari ini.

Empat Exco yang dikaitkan ialah Datuk Phahrolrazi Zawawi, Dr. Ismail Salleh, Datuk Dr. Hamdan Mohamed Khalib dan seorang lagi Exco yang tidak didedahkan identitinya.

Krisis terbaru itu dijangka meletakkan Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak dalam dilema memandangkan tindakan berkenaan dikaitkan dengan usaha memberi tekanan kepada beliau untuk meletakkan jawatan.

7 ulasan:

  1. OSTAZ AZIZAN..

    KALAU ADA EXCO PAS YANG MENOLAK TAWARAN INI,MUDAH JA LANTIK YB ADUN-ADUN BARISAN NASIONAL JADI EXCO,HABIS CRITA..HA.HA..HA

    BalasPadam
  2. Biasalah ustaz....kita hanya merancang....

    BalasPadam
  3. EXCO Kedah yang tak mau hadir pada 28 feb ni mungkin dah tau kut yang dia tak dilantik semula. Ostaz Azizan tak bekenan la tu

    BalasPadam
  4. KUANTAN – Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari Selangor ditangkap berkhalwat bersama seorang wanita, yang dipercayai isteri orang di sebuah hotel di Balok dekat sini, awal pagi tadi.

    Timbalan Pengarah Jaip, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz ketika dihubungi mengesahkan mengenai kejadian tersebut.

    BalasPadam
  5. tengok tengok punya tengok rupanya umno dgan pas serupa sahaja.masing-masing gila kosa.manakala pkr pula ketua gila kosa.

    depa berenti pun dah sapu pencen beribu.rakyat haprak bawah juga yg susah payah.

    aku cadang biak lah depa bergaduh.mampuih pi lah.bila hari undi kita tengok dulu sapa nak jadi calon.kalau ulaq ayak.kaki betina dsb jnagn beri undi sama dia.

    semua mohong je.

    BalasPadam
  6. Harakahdialy hari ini [06/03/2012] melaporkan...
    PAS berjaya menyelesaikan krisis dalam Exco Kedah membuktikan PAS mampu tadbir Negara.....
    Betoi ke ni.....
    Tapi yang dok nampak tak ada apa pun yang PAS berjaya selesaikan masalah Negeri Kedah@politik berbanding dengan hanya masalah dalaman Parti itu sahaja......kalaulah betoi macam mana yang dilaporkan....nampaknya ada banyak masalah yang tak diselesaikan...contoh ...masalah jalan berlubang@rosak.....kebersihan dan sistem angkut sampah bercelaru...masalah air paip yang sejak kebelakangan ini berlaku tekanan rendah, bekalan sering terputus...itu antaranya...kalau masalah sekecil ini PAS gagal selesaikan...jangan dok dabik dada nak perintah Negara...selesaikan masalah dalaman Parti dulu dan Negeri Kedah dulu...lepas tu baru cerita bab nak perintah Negara.... angan-angan mat sabu jenin kot...

    BalasPadam
  7. Lepas ni, Ostaz Azizan berasa lega...semua keputusan kena rujuk PAS Pusat, senang la kerja macam tu, gaji dapat , elaun dapat , semua dapat..kah.kah.kah

    BalasPadam

b