Rabu, 14 Mac 2012

MAJLIS RAMAH MESRA JKKKP KG SYED SHEH





2 ulasan:

  1. Nampak macam OK keterlibatan MCA dalam aktiviti BN khasnya bersama dalam majlis UMNO, kelihatan juga muka Lelaki india di percayai wakil MIC ataupun PGRM ataupun PPP ataupun AIMPF....nampak macam bagus keterlibatan parti komponen BN dalam aktiviti tersebut...tapi apa ke jadahnya MCA, MIC, PGRM, PPP dan AIMPF......kenapa jadi macam tu, kenapa MCA, MIC, PGRM, PPP dan AIMPF tidak buat aktiviti dalam parti masing-masing melibatkan ahli parti masing-masing...untuk memperkuatkan dan menyatupadukan parti dan ahli parti...MCA, MIC, PGRM, PPP adn AIMPF, sepatutnya parti komponen BN tersebut jaga kapal sendiri jangan sampai kapal bocor, namti karam...jangalah kapal sendiri...apakah parti komponen BN tersebut tidak lagi mempunyai ahli ataupun adakah parti komponen BN tersebut dah kuat dan stabil...UMNO pula jangan terlalu ghairah tersenyum bangga dengan penglibatan parti komponen BN tersebut yang penuh dengan tipudaya...UMNO jangan sampai diperkudakan oleh parti komponan BN tersebut...jangan kata PAS di perkuda oleh PKR dan DAP...UMNO apa kurangnya...selama ini apa yang parti komponen BN tersebut membantu calon UMNO dalam beberapa siri PRU lalu...UMNO bersendirian, malah menjadi kuda kepada calon MCA dam MIC.......

    BalasPadam
  2. Sampai bila UMNO nak main dgn program hulok ini.Bukan semua Melayu lapaq hulok ini.UMNO kena mampu masuk semua golongan manusia.

    Tak kan merdeka 54 tahun UMNO masih main rentak macam baru 19 tahun meredka.

    Berat lah UMNO kalau macam ini diera 2012.
    UMNO masih ditakok terlalu lama.

    Pemikiran.pendekatan,perancangan,dsb UMNO lemah sangat.UMNO masih gagal memasuki institusi masyarakat Islam dan Melayu sama ada dibandar atau dikampung.

    Masih syok sendiri.

    BalasPadam

b