Isnin, 10 Mei 2010

LAGI KELUAR PKR & MENYOKONG BN








Paya Besar, Lunas. 9 Mei -Lebih 1720 ahli pkr Padang Serai dan Kulim/Bandar Baharu telah menyerahkan borang keahlian MIC kepada YB Ahmad Bashah , Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Negeri Kedah dalam satu Majlis yang dianjurkan oleh Encik S. Ananthan , Penyelaras DUN Lunas, yang juga Pengerusi MIC kedah . Majlis ini mendapat sokongan dari kalangan masyarakat india khususnya dikawasan Paya Besar, Lunas. Lebih menarik lagi apabila Encik Lechumanan @ Kattu Raja bekas Ahli Majlis dari PKR telah diberi penghormatan di atas pentas bersama pimpinan BN . Beliau telah memberi kebenaran menggunakan dewan beliau untuk dijalankan program ini yang pada suatu ketika dahulu, dewan ini pernah digunakan oleh YB AnwarIbrahim, Ketua Umum PKR untuk berkempen.

Turut hadir semua pimpinan komponen Barisan Nasional Negeri Kedah bagi menjayakan malam kebudayaan Satu Malaysia.

7 ulasan:

  1. Jangan gah sangat dengan hanya seribu ahli/penyokong PKR keluar parti yang rata-ratanya berkulit gelap, apa hal dengan yang berkulit puteh mata sepet. Lihat keputusan PRK Parlimen Hulu Selangor. Majoriti calon BN/MIC datangnya dai pengundi Melayu, sikit sangat dari pengundi berkulit hitam dan jauh sekali dari pengundi kulit puteh maa sepet. Jangan syok sendiri dan tidak perlu buat head line pasai berita macam tu, buang masa. Cari modal lai yang boleh menguntung UMNO, Melayu dan Islam

    BalasPadam
  2. Cuba Baca Sat:-
    Apa Nak Jadi Dengan Melayu
    Langkah pertama menjawat jawatan Perdana Menteri, bubar Kementerian Usahawan (MECD). Kerana hanya untuk mengambil hati orang keturunan cina kementerian ini banyak membantu meningkatkan prestasi para usahawan melayu, banyak memberi tunjuk ajar yang berguna kepada orang melayu berpandukan kepada kejayaan usahawan cina
    Semasa lawatan ke Amerika Sharikat baru-baru ini dia ada mengatakan polar penduduk amerika sama dengan Malaysia yang terdiri dari berbagai kaum, sama dengan Malaysia jadi kerajaan Malaysia telah memperkenalkan 1 Malaysia seperti mana di amerika. Nampak sangat fahaman bodoh menteri ini

    BalasPadam
  3. Terbukti, masyarakat India dalam Parlimen Padang Serai telah benar-benar mengenali PKR; halatuju yang cukup kabur dan perjuangan yang mementingkan kelompok tertentu sahaja,ahli dan rakyat diabaikan.

    Kelompok masyarakat lain macamana?

    Apakah orang Melayu cukup selesa berada di dalam parti berkenaan? Apakah orang Melayu yakin bahawa pemimpin "tersohor" parti mereka, merupakan mangsa konspirasi dan perlu dipertahankan.

    Apa pula pandangan teman-teman dari kelompok kaum tionghua ?

    Kita tunggu dan lihat.

    BalasPadam
  4. hai.ingat ke umno kelang lama dah mampos.takut dikritik.ke sakit masuk icu.agaknya dah dapat lampu hijau dari rahman dan zuber kot.

    BalasPadam
  5. bukan itu sahaja.pos malaysia pun lingkup.umno buat apa.oarng umno bawahan makan elaun jkkk,khemah.hamper je la.puak atas buncit.

    BalasPadam
  6. jasni.hang dok tanya puak tionghua.puak melayu umno pun belum tentu lagi.inilah rahman,halim bas dean zuber punya angkara.kemaruk segala-galanya.

    BalasPadam
  7. masalodeh dan member yang lain.aku dapatlah cerita dekat market lunas.cerita depa kattu raja ini kecewa pasai dia disambung sebagai ahli majlis mpkk.itulah sebabnya yang dia marah pada pkr.serupa jugalah dengan perangai umno kecewa dulu tak lantik ahli majlis.katanya depa lagi yang dok pulun pasang bendera bn inilah puak ipf.mic dgn ppp tak ambil tau pun.aci-achi umno pula mengaku pasang bendera.pakat cari nama pula benda ini pun.betoi tak betoi aku tak tau.tapi itu ceritanya.mana seribu depa kata dalam 400 je.yang ramai orang umno.apa cerita pun dun lunas jauh lagi bn nak menang.hangpa pikiak sendiri la.

    BalasPadam

b