Khamis, 24 November 2011

TPM KE PARLIMEN PADANG SERAI

PADANG SERAI (KEDAH): Pendekatan pembangkang mencetuskan keadaan tidak puas hati rakyat dalam beberapa perkara bertujuan agar mereka membenci dan menumbangkan kerajaan Barisan Nasional, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Timbalan Perdana Menteri berkata pakatan pembangkang turut mengaitkan isu raja-raja, pengagihan zakat, bantuan kepada golongan miskin, banjir dan sebagainya untuk menyalahkan BN.
"Hal ini (memburukkan BN) tidak dapat dielakkan kerana niat mereka hanya untuk menumbangkan BN, tidak kiralah walaupun menimbulkan masalah kepada negara dan rakyat," katanya sewaktu berucap pada majlis Jamuan Petang 1Malaysia bersama Timbalan Perdana Menteri di padang awam Taman Mutiara, Kampung Sungai Kob di sini petang ini yang dihadiri lebih 10,000 orang. seterusnya







4 ulasan:

  1. sepatutnya bila TPM mai Pdg Serai masaalah dalaman akan selesai ke atau bertambah serabut.Aku nampak banyak sampul surat aduan serah pada TPM.

    jadilah ketam ajar anak berjalan betoi.UMNO pdg serai pun jalan herot.

    BalasPadam
  2. Aku pun ada bersama.Mana ada ada 10 ribu.Cuma 3 ribu lebih sikit sahaja.Orang luar banyak.Puncanya haramjadah punya ketua cawangan tak maklum pada ahli umno.Rami yg tak tahu.Tak percaya turun siasat sendiri.

    BalasPadam
  3. TPM mai padang serai mengundang banyak cerita yg memalukan pimpinan ajk umno padang serai.ketua dan ahli dah mula sedar nilai puak haprak yg menerajui demi kepentingan perut semata.

    BalasPadam
  4. Sdr tuan blok umno kelang lama: malu nya padang serai.heboh sana sini cerita kemaruk bulok RM 60 ribu pula.

    ini sapa punya kerja.

    dua mangkuk hayun.kah kah kah kah kah

    BalasPadam

b