Selasa, 3 Januari 2012

LAGI BANTAH BEBAS ANWAR 901






03/01/2012 12:39pm

KULIM 3 Jan. - Barisan Nasional (BN) Bahagian Padang Serai dan tujuh pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di sini, membuat laporan polis bagi membantah kumpulan yang cuba mencetuskan perhimpunan haram, Kempen Bebaskan Anwar 901.

Kumpulan lebih 100 orang itu turut berhimpun secara aman bagi memohon Kementerian Dalam Negeri supaya menyiasat dan bertindak mengekang perhimpunan itu.

Dengan diketuai oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian, Asmadi Abdul Mutalib bersama pemimpin–pemimpin NGO, mereka membuat laporan di Balai Polis Kulim di sini petang semalam. - BERNAMA

2 ulasan:

  1. Tahniah..Satu cara yang berani dalam usaha membantah kempen bebas anwar. Sepatutnya ramai lagi yang tampil buat bantahan..

    Puak2 umno lain yang rasa hebat tu pi mana/ Takkan hanya gebang kat warung kopi je kut.

    BalasPadam
  2. Apa yg nak dirisaukan sangat 901 ini.Sebenarnya pengaruh kote bengkok ini bukan setara mana sangat.Ahli pun boleh bilang dengan jari.Cumanya imej dan akhlak ahli umno itu sendiri kena bersih,amanah,beriman.Jangan jadi bujur lalu mnelintang patah.Macamana UMNO nak kuat.Contohnya di Padang Serai itu sendiri.Rakyat dah hilang rasa hormat sejak akhir-akhir ini.

    901 hanyalah propaganda kote bengkok supaya namanya tidak tenggelam di persada politik Malaysia.

    Orang PAS tulen pun dah tak berminat dengan 901 ini.

    BalasPadam

b