Selasa, 5 Januari 2010

KEMPEN BERSIH DAN INDAH









gotong royong membersih kawasan




Jawatankuasa Kemajuan Dan Keselamatan (JKKKP) Kampong Syed Syed dengan kerjasama penduduk termasuk JKRT telah berjaya menganjurkan program Kempen Bersih dan Indah. Tujuan kempen ini diadakan adalah untuk memastikan persekitaran kawasan sentiasa bersih disamping mengindahkan kawasan. Dengan adanya kempen ini adalah menjadi harapan , agar persekitaran kampong ini bebas dari sampah dan sentiasa bersih.




JKKKP dan JKRT mengambil kesempatan disini merakamkan jutaan terima kasih kepada semua penduduk atas kerjasama dan sokongan dalam menjayakan kempen bersih dan indah ini. Terima kasih kepada semua yang terlibat.







3 ulasan:

  1. Syabas JKKKP Kg. Syed Sheh dan penduduk kampung.

    Usaha kalian patut dipuji.

    Cuma aku agak kecewa kerana masih terdapat tanah-tanah lot terbiar dan dipenuhi belukar dan semak samun.

    JKKKP, JKRT maupun UMNO patut berusaha bersungguh-sungguh agar tanah-tanah lot tersebut yang dimilik orang Melayu melebihi 95% itu dijaga kebersihannya sebaik mungkin.

    Salam.

    BalasPadam
  2. Tahniah diatas usha kearah mengembalikan aura UMNO yang kian malap !!

    Harapan GMc usha kearah meningkatkan kembali aura UMNO ini perlu diperluaskan oleh lain-lain bahagian tidak mengkiut musim dan bukan setakat untuk melepas batuk ditangga.

    wassallam!

    BalasPadam
  3. Salam APDS

    UKL akan cuba sentiasa peka dengan keadaan semasa, sokongan semua pihak amatlah diharapkan bagi menghadapi cabaran mendatang.

    Terima kasih

    BalasPadam

b