Khamis, 11 Februari 2010

BETUI KA BERITA NI

sinar harian- Khamis 11 Februari

2 ulasan:

  1. Kita amat kecewa dan dukacita kalau "sabotaj" ini memang dilakukan oleh mana-mana pihak pun jua.

    Sebenarnya kita tak nampak tanda-tanda yang bekas ahli PKR tidak disenangi oleh pimpinan UMNO Bahagian jauh sekali oleh ahli-ahli UMNO.

    Namun begitu kita sedar bahawa keadaan "perhubungan" dalam Bahagian tidaklah begitu "mesra" kerana wujudnya dua "kem" yang berbeza pandangan.

    Kita sama-sama berharap agar pimpinan Bahagian segera menyiasat isu sabotaj ini dan seterusnya mengambil tindakan bagi "mententeramkan" kembali keadaan.

    Tetapi kalau isu ini berpunca dari "salah tafsir" pihak akhbar, harap-harap dapatlah segera diperbetulkan.

    BalasPadam
  2. Saya terpanggil untuk menjawab perkara yang tersebut di atas. Sebenarnya sayalah orang yang bertanggungjawab sepenuhnya tentang perjalanan Program Mesra Rakyat yang telah dijalankan di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Tersebut.Sebagai Setiausaha Jawatankuasa Penganjur saya terkejut membaca berita di atas.Untuk makluman pembaca,pihak penganjur tidak tahu apa-apapun tentang YB.Radzi nak serah borang UMNO tersebut.Siapa yang cadang atau suruh beliau menyerahkan borang kepada YABhg.Tun pihak penganjur tidak tahu menahu.
    Sama ada benar atau tidak dakwaan bahawa beliau diarah supaya tidak hadir dalam majlis tersebut, tidaklah dapat saya nak komen benar atau tidak.Sebab beliau sahaja yang tahu tentang perkara tersebut.Tetapi,saya rasa negara kita ada undang-undang dan pihak keselamatan.Kalau takut sangat,panggil polis iringi YB.selesai masalah.

    BalasPadam

b