Ahad, 7 Februari 2010

JUARA RAKYAT BAHAGIAN SIK

Sebahagian yang hadir
Pelancaran oleh Datuk Sri Ahmad Zahid Hamidi

Penyerahan borang kemasukkan UMNO oleh bekas penyokong PAS




Penyerahan borang kemasukkan UMNO oleh bekas AMK PKR

Slot ceramah ole Encik Hamid Othman
Sabtu 6 Februari - Tahniah kepada UMNO Bahagian Sik kerana telah berjaya melancarkan Juara Rakyat yang telah dirasmikan oleh Datuk Sri Dr. Ahmad Zahid Hamidi , Naib Presiden UMNO Malaysia. Dalam majlis tersebut satu majlis penyerahan borang kemasukan Ahli UMNO oleh pengokong kuat PAS dan juga AMK PKR Sik.







2 ulasan:

  1. Saya yakin selepas ini akan ramai lagi penyokong PKR akan keluar parti.Sebenarnya perjuangan PKR adalah sama seperti perjuangan parti oposisi yang lain.Cuma bezanya imej PKR pada mulanya nampak imej melayu.Tetapi kebelakangan ini sudah nampak imejnya bukan melayu lagi.
    Semua orang sedang menanti dengan teliti perjalanan kes Anwar di mahkamah.Berdasarkan kepada keterangan Saiful dan bukti yang ada pada pendakwa,saya yakin anwar sudah penik.Andaikata Anwar didapati bersalah dan dihumban ke penjara,apakah yang akan terjadi kepada PKR dan PR.Bolehkah DAP yang tak mau kepada Islam duduk sebumbung dn PAS yang mau kepada Islam?
    Kita doakan situasi ini menjadi realiti.Waktu itu ahli PKR akan mencari altenatif lain sebagai wadah perjuangan.Melayu yang ikhlas akan masuk UMNO dan yang tidak ikhlas,ego dan tidak faham tentang agenda politik mekayu akan tetap mencari parti pembangkang.Tidak mustahil mereka akan masuk DAP.
    APAPUN PERKEMBANGAN POLITIK NEGARA KEBELAKANGAN INI CUKUP MENARIK !!!!!!!!

    BalasPadam
  2. CUMA...
    BELUM NAMPAK UMNO PDG SERAI BANGKIT!! ENTAH HIDUP ATAU SUDAH KHUYUB DENGAN AGENDA PERIBADI.MOGA MOGA UMNO PADANG SERAI TERUS BERSELIMUT.

    BalasPadam

b